Koučování jako nástroj rozvoje osobnostního potenciálu zaměstnanců a prosperity firmy – Bc. Marcel Palma
Bc. Marcel Palma
Diplomová práce
Koučování jako nástroj rozvoje osobnostního potenciálu zaměstnanců a prosperity firmy
Coaching as a tool for development of employees' personal potential and company prosperity
Anotace:
Tématem této práce je využití metod koučování v prostředí malých a středních firem jako jednoho z nástrojů pro podporu osobního rozvoje manažerů a zaměstnanců. Autor práce si klade za cíl na základě teoretických poznatků získaných z odborné literatury, vědeckých studií a výsledků vlastního šetření v konkrétním podniku vypracovat pro tento podnik plán implementace koučování. Tento plán obsahuje průzkum …víceAbstract:
This work deals with the use of coaching methods in the environment of small and medium enterprises as one of the tools for personal development of managers and employees. The aim of the author of the thesis is to develop a plan for the implementation of coaching for a particular company, based on theoretical knowledge gained from scientific literature, scientific studies and results of own research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wrd28/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
- Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík