Využití marketingové komunikace při prodeji zemědělské techniky – Bc. Marta Náplavová
Bc. Marta Náplavová
Diplomová práce
Využití marketingové komunikace při prodeji zemědělské techniky
Application of marketing communication in the sale of agricultural machinery
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací využívanou společnostmi při prodeji zemědělské techniky. Teoretická část shrnuje charakteristiky zemědělské techniky, především zemědělských traktorů a dále pak marketingu a marketingové komunikace. Praktická část vychází z poznatků uvedených v teoretické části a propojuje je s poznatky získanými šetřením ve společnosti ZETECH, s.r.o. a s výsledky …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on marketing communication used by companies in the sale of agricultural machinery. The theoretical part summarizes the characteristics of agricultural machinery, especially agricultural tractors, marketing and marketing communications. The practical part is based on the knowledge mentioned in the theoretical part and combines it with the knowledge obtained from research in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Oldřich Tvrdoň, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva