Zvládání agrese a autoagrese u jedinců s poruchami autistického spektra – Bc. Jana Červinková
Bc. Jana Červinková
Bakalářská práce
Zvládání agrese a autoagrese u jedinců s poruchami autistického spektra
Treatment of Aggression and Selfaggression in People with Autism Spectrum Disorders
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá agresí a autoagresí u jedinců s poruchou autistického spektra (PAS). Zaměřuje se na to, jak k tomuto druhu chování přistupovat a jak s ním nakládat. Cílem výzkumu je zjistit příčiny agresivního chování u chlapce s PAS a nalézt vhodný způsob jak toto chování snížit.Abstract:
The bachelor thesis is concentrated on aggression and selfaggression in people with Autistic spectrum disorder. It is focused on dealing with this particular behavior and approaching to it. The aim of the research is to find out the reasons of an autistic boy aggressive behavior and to discover the way to reduce this behavior.Klíčová slova
Pervazivní vývojové poruchy Poruchy autistického spektra Aspergerův syndrom Rettův syndrom Dětská desintegrační porucha agrese autoagrese Behaviorální terapie Kognitivní terapie Kognitivně-behaviorální terapie Farmakoterapie Pervasive Developmental Disorders Autism spectrum disorders Asperger syndrome Rett syndrome Childhood disintegrative disorder aggression autoaggression Behavior therapy Cognitive therapy Cognitive-behavior therapy Pharmacotherapy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tck2w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita kognitivně behaviorální terapie u tělesné dysmorfické poruchy
Kateřina Tichá -
Kognitivně behaviorální terapie insomnie
Lukáš Kolomazník -
Sokratova metoda dialogu jako nástroj kognitivně-behaviorální terapie v kontextu úzkostných poruch
Štěpánka Soukupová -
Integrace dítěte s poruchou autistického spektra v běžné mateřské škole
Eliška Novotná -
Adverzní dětské zkušenosti u klientů s poruchou autistického spektra
Votavová Votavová -
Dítě s poruchou autistického spektra v dětském domově
Jana TROCHTOVÁ -
Muzikoterapie u dětí s poruchami autistického spektra
Lucie Rýznarová -
Virtual Environment for Exposure Therapy for Sound Sensitivity in Autism Spectrum Disorder
Jan Maceček