Crowdfundingová kampaň ZEMBAG – Bc. Karolína Nováková
Bc. Karolína Nováková
Diplomová práce
Crowdfundingová kampaň ZEMBAG
Crowdfunding Campaign ZEMBAG
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vznikem crowdfundingu a jeho využitím v praxi. Existuje několik druhů crowdfundingu, které se vzájmně od sebe liší svým konceptem. Přičemž každý typ je vhodný na jiný druh podnikání. Tato diplomová práce je zaměřena zejména na konkrétní odměnovou kampaň ZEMBAG. V teoretické části je vymezen pojem crowdfunding, jeho vznik a podoby. Kde jsou také uvedeny veškeré odměnové portály …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the emergence of crowdfunding and its use in practice. There are several types of crowdfunding that differ from each other by their concept. Each type is suitable for a different kind of business. This diploma thesis focuses mainly on the specific reward of the ZEMBAG campaign. The theoretical part defines the term crowdfunding, its origin and its appearance. Where are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nováková, Karolína. Crowdfundingová kampaň ZEMBAG. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digital Marketing and Social Media in a Crowd Funding Campaign
Etienne Malec -
PR komunikace a fundraising hnutí Lidé PRO
Josef Kociňák -
Marketingová komunikace pro fundraising vybraného charitativního projektu
Martina Šilhánová -
Marketing vybrané neziskové organizace
Vanessa Grafová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací na Vysočině
Lucie Kučerová -
Interaction of AMF and vegetable crops
Kampan Rajeshkumar Soni -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Jiří Vanke -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška