Možnosti uplatnění uměleckého díla jako edukačního prvku v mediální výchově – Bc. Jana Chlubná
Bc. Jana Chlubná
Diplomová práce
Možnosti uplatnění uměleckého díla jako edukačního prvku v mediální výchově
The Possibility of Use the Artworks as an Instructional Item in the Medial Education
Anotace:
Práce se věnuje průsečíku tří specifikých oblastí lidské komunikace: umění – vzdělávání – média. Zabývá se problematikou vizuálního umění jako prostředku mediálního vzdělávání. Klade si základní otázku, jaký je potenciál „čtení“ uměleckých děl v mediálním vzdělávání a jak by vypadaly metody, kterými bychom při tomto vzdělávání postupovali.Abstract:
The thesis is concerned in the meeting point of three particular fields of human communication: art, education and media. The aim of the thesis is to explore visual art as a means of recognition in the media education. The fundamental questions of the thesis is what is the potential contribution of the reading of piece of art for the media education, and what could be the particular methods for this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ta2ap/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Didaktické hry a aktivizující výukové metody v praktickém vyučování pro obory pozemního stavitelství
Jakub Strýček -
Didaktické hry jako aktivizující metody v hodinách přírodopisu na základní škole
Jana Petrová -
Didaktické hry jako aktivizující metody v rámci multikulturní výchovy
Barbora Müllerová -
Aktivizující metody ve výuce tematického okruhu Lidé a čas
Anna KROČOVÁ -
Aktivizující výukové metody a motivační postupy ve školní tělesné výchově
Kateřina ŠPROCHOVÁ -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Alena Kubíková