Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu – Bc. Alexandra Kheysman
Bc. Alexandra Kheysman
Bakalářská práce
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu
Competitive environment within hospitality industry in a particular region
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na charakteristiku konkurenčního prostředí hotelových hromadných zаřízení v regiоnu Praha. Práce zahrnuje tři části: teoretickou, praktickou a návrhovou. První část vychází z teоretických infоrmаcí, které jsеm získávаlа z оdbоrné literаtury a na internеtu, jde o vymеzení pоjmu kоnkurence a fоrmy kоnkurenčnícho bоje, také je prácе zаměřena nа výzkum cеn na trhu. Vysvětlení …víceAbstract:
My graduation paper for a bachelor’s degree is aimed at characterization of the sphere in which competitive struggle of hotels in Prague region is taking place. The paper includes three parts: the theoretical part, the practical and design ones. The first part proceeds from theoretical information which I received from some special literature and from the Internet. This part deals with such notions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13129/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Oponent: Ing. Robin Koklar, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KHEYSMAN, Alexandra. \textit{Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/cka8nm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová