Předvolební kampaň a sociální média - srovnání České republiky a Slovenské republiky po roce 2013 - případová studie Facebooku – Matěj HLAVÁČEK
Matěj HLAVÁČEK
Bakalářská práce
Předvolební kampaň a sociální média - srovnání České republiky a Slovenské republiky po roce 2013 - případová studie Facebooku
Pre-election campaign and social media - comparison of Czech Republic and Slovak Republic after 2013 - case study of Facebook
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je negativní kampaň během druhého kola prezidentské volby v České republice a Slovenské republice po roce 2013. Cílem práce je porovnání negativní kampaně v obou zkoumaných zemích. Struktura textu je rozdělena na teoreticko-metodologickou část a praktickou část. V teoreticko-metodologické části jsou definice, hlavní koncepty a typologie negativní kampaně a politického …víceAbstract:
The dominant of this thesis is negative campaigning during second vote of presidential election in Czech Republic and Slovak Republic after 2013. The aim of this work is compare negative campaign in both countries. The structure is divided in two main parts theoretico-methodological part and practical part. In theoretico-methodological part there are definitions, main concepts and typology of negative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Přemysl Rosůlek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLAVÁČEK, Matěj. \textit{Předvolební kampaň a sociální média - srovnání České republiky a Slovenské republiky po roce 2013 - případová studie Facebooku}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta filozofická. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ckdny6/.
Jak správně citovat práci
HLAVÁČEK, Matěj. Předvolební kampaň a sociální média - srovnání České republiky a Slovenské republiky po roce 2013 - případová studie Facebooku. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Negativní kampaň jako prostředek politické komunikace
Hugo Trkal -
Donald Trump a americké prezidentské volby - srovnání kampaní z let 2016 a 2020 na základě analýzy negativní kampaně se zvláštním zřetelem na Twitter
Tomáš KONOPÁSEK -
Politická komunikace v politickém systému ČR - negativní kampaň
Adam JELÍNEK -
Politická kultura v ČR se zaměřením na negativní kampaň
Petra KOUDELKOVÁ -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Brexit: The Portrayal of Political Campaigns in the Media
Nicolas Lucassen