Kateřina Polášková
Diplomová práce
Segmentace trhu dětské výživy
Segmentation of Infant Food Market
Anotace:
Cílem této práce je odhalit rozdílnosti, respektive podobnosti, mezi spotřebiteli dětské výživy. Na základě těchto znaků poté odhalit skupiny neboli segmenty. Spotřebitelé uvnitř těchto segmentů jsou co nejvíce homogenní a naopak segmenty jsou navzájem co nejvíce heterogenní. Po odkrytí těchto segmentů je dalším cílem navrhnout marketingová doporučení jednotlivým segmentům. Práce se skládá s teoretické …víceAbstract:
The main goal of my master thesis is to identify differences, or similarities among consumers of infant food. Based on these characteristics were revealed groups, also called segments. Consumers in these segments are as homogeneous as possible, and vice versa the segments are mutually the most heterogeneous. After uncovering these segments is another goal of proposing marketing recommendations to individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44182
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44182
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Profil tržného segmentu ubytovacích a stravovacích služieb – manželské páry bez detí
Anna Česelková -
Analýza vybraného zákaznického segmentu z pohledu současného hotelnictví
Aneta Červinková -
Shluková analýza okresů ČR z pohledu demografických ukazatelů
Barbora Saifrtová -
Socioprostorová analýza města Pardubice v roce 2011 a některé změny jeho socioprostorové struktury mezi lety 2001 a 2011
Michaela Zářecká -
Analýza úrovně kvality života pomocí shlukové analýzy a porovnání s Human Development Indexem
Barbara Pánková -
Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelů
Lenka Folwarczná -
Analýza spotřebitelského chování při organizování svatby
Tereza Husová -
Město pro byznys: Vícerozměrná statistická analýza a možné návrhy na zdokonalení projektu
Marek Krajča