Kateřina Polášková

Diplomová práce

Segmentace trhu dětské výživy

Segmentation of Infant Food Market
Anotace:
Cílem této práce je odhalit rozdílnosti, respektive podobnosti, mezi spotřebiteli dětské výživy. Na základě těchto znaků poté odhalit skupiny neboli segmenty. Spotřebitelé uvnitř těchto segmentů jsou co nejvíce homogenní a naopak segmenty jsou navzájem co nejvíce heterogenní. Po odkrytí těchto segmentů je dalším cílem navrhnout marketingová doporučení jednotlivým segmentům. Práce se skládá s teoretické …více
Abstract:
The main goal of my master thesis is to identify differences, or similarities among consumers of infant food. Based on these characteristics were revealed groups, also called segments. Consumers in these segments are as homogeneous as possible, and vice versa the segments are mutually the most heterogeneous. After uncovering these segments is another goal of proposing marketing recommendations to individual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44182