Ing. Karel Ritschel

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie pro zlepšení pozice značky na trhu

Marketing strategy designed to improve company's position in the market
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou situaci na evropském a českém automobilovém trhu a navrhnout vhodné marketingové kroky pro zlepšení pozice značky SEAT na trhu v České republice. Společnost dříve patřila mezi deset nejprodávanějších značek na českém trhu a jejím cílem je se do této pozice vrátit. První část práce je tvořena teoretickým přehledem věnovaným marketingu, marketingovému mixu …více
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the current situation in European and Czech car market and to offer appropriate marketing suggestions for improving SEAT?s position on the market in the Czech Republic. The company used to be one of the ten most marketed car brands in the market and its aim is to get back to that position. First part of this thesis consists of the theoretical overview of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Zveřejnit od: 10. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Iveta Honzáková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ritschel, Karel. Návrh marketingové strategie pro zlepšení pozice značky na trhu. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika