Ing. Karel Ritschel

Master's thesis

Návrh marketingové strategie pro zlepšení pozice značky na trhu

Marketing strategy designed to improve company's position in the market
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou situaci na evropském a českém automobilovém trhu a navrhnout vhodné marketingové kroky pro zlepšení pozice značky SEAT na trhu v České republice. Společnost dříve patřila mezi deset nejprodávanějších značek na českém trhu a jejím cílem je se do této pozice vrátit. První část práce je tvořena teoretickým přehledem věnovaným marketingu, marketingovému mixu …more
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the current situation in European and Czech car market and to offer appropriate marketing suggestions for improving SEAT?s position on the market in the Czech Republic. The company used to be one of the ten most marketed car brands in the market and its aim is to get back to that position. First part of this thesis consists of the theoretical overview of marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2013
Accessible from:: 10. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Iveta Honzáková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Ritschel, Karel. Návrh marketingové strategie pro zlepšení pozice značky na trhu. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

Technical University of Liberec

Faculty of Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration