Návrh marketingové strategie pro zlepšení pozice značky na trhu – Ing. Karel Ritschel
Ing. Karel Ritschel
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro zlepšení pozice značky na trhu
Marketing strategy designed to improve company's position in the market
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou situaci na evropském a českém automobilovém trhu a navrhnout vhodné marketingové kroky pro zlepšení pozice značky SEAT na trhu v České republice. Společnost dříve patřila mezi deset nejprodávanějších značek na českém trhu a jejím cílem je se do této pozice vrátit. První část práce je tvořena teoretickým přehledem věnovaným marketingu, marketingovému mixu …moreAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the current situation in European and Czech car market and to offer appropriate marketing suggestions for improving SEAT?s position on the market in the Czech Republic. The company used to be one of the ten most marketed car brands in the market and its aim is to get back to that position. First part of this thesis consists of the theoretical overview of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2013
Accessible from:: 10. 5. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Iveta Honzáková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ritschel, Karel. Návrh marketingové strategie pro zlepšení pozice značky na trhu. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Diferenciace produktů luxusních značek v ČR
Aibol Gablakhat -
Diferenciace na trhu luxusního zboží
Yulia Smirnova -
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová -
Segmentace a targeting v DM praxi konkrétního podniku
Jan Svoboda -
Segmentace českých spotřebitelů podle vztahu ke stravování
Thuy Linh Nguyen -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Segmentace trhu snídaňových cereálií
Kamil Krupka -
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová