Návrh marketingové strategie pro zlepšení pozice značky na trhu – Ing. Karel Ritschel
Ing. Karel Ritschel
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie pro zlepšení pozice značky na trhu
Marketing strategy designed to improve company's position in the market
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou situaci na evropském a českém automobilovém trhu a navrhnout vhodné marketingové kroky pro zlepšení pozice značky SEAT na trhu v České republice. Společnost dříve patřila mezi deset nejprodávanějších značek na českém trhu a jejím cílem je se do této pozice vrátit. První část práce je tvořena teoretickým přehledem věnovaným marketingu, marketingovému mixu …víceAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the current situation in European and Czech car market and to offer appropriate marketing suggestions for improving SEAT?s position on the market in the Czech Republic. The company used to be one of the ten most marketed car brands in the market and its aim is to get back to that position. First part of this thesis consists of the theoretical overview of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Zveřejnit od: 10. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Iveta Honzáková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ritschel, Karel. Návrh marketingové strategie pro zlepšení pozice značky na trhu. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Diferenciace produktů luxusních značek v ČR
Aibol Gablakhat -
Diferenciace na trhu luxusního zboží
Yulia Smirnova -
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová -
Segmentace a targeting v DM praxi konkrétního podniku
Jan Svoboda -
Segmentace českých spotřebitelů podle vztahu ke stravování
Thuy Linh Nguyen -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Segmentace trhu snídaňových cereálií
Kamil Krupka -
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová