Analýza nákupního chování na trhu piva – Roman Opluštil
Roman Opluštil
Bakalářská práce
Analýza nákupního chování na trhu piva
Shopping Behaviour Analysis on the Beer Market
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce bylo zjištění situace na trhu piva, poznání aspektů nákupního chování zákazníků konzumujících pivo, ale také zjištění spotřebitelských preferencí a faktorů. V praktické části byl proveden výzkum formou online dotazování. Získané výsledky byly zanalyzovány a byly navrženy doporučení pro výrobce piva. Z výzkumu vyplynulo, že pivo je pro české spotřebitele běžnou součástí …víceAbstract:
The object of this work was to determine the situation on the beer market, knowledge of aspects of shopping behavior of customers consuming beer, but also to determine consumer preferences and factors. In the practical part of the research was done in the form of an online survey. The results were analyzed and recommendations were designed for manufacturers of beer. The research showed that Czech beer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/112834
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
- Oponent: Jana Valečková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Beer Market
Aneta Teichmannová -
Consumer Behaviour Analysis of Generation Y on the Beer Market in the International Context
Aneta Teichmannová -
Mezinárodní srovnání spotřebitelského chování na trhu piva
Dominika Krischková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu piva
Zlata Paprstková -
Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů na trhu piva.
Tomáš Kasárník -
Analýza spotřebitelského chování na trhu piva
Adéla Žákovská