Roman Opluštil

Bakalářská práce

Analýza nákupního chování na trhu piva

Shopping Behaviour Analysis on the Beer Market
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce bylo zjištění situace na trhu piva, poznání aspektů nákupního chování zákazníků konzumujících pivo, ale také zjištění spotřebitelských preferencí a faktorů. V praktické části byl proveden výzkum formou online dotazování. Získané výsledky byly zanalyzovány a byly navrženy doporučení pro výrobce piva. Z výzkumu vyplynulo, že pivo je pro české spotřebitele běžnou součástí …více
Abstract:
The object of this work was to determine the situation on the beer market, knowledge of aspects of shopping behavior of customers consuming beer, but also to determine consumer preferences and factors. In the practical part of the research was done in the form of an online survey. The results were analyzed and recommendations were designed for manufacturers of beer. The research showed that Czech beer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
  • Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
  • Oponent: Jana Valečková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod