Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů – Ing. Darya Nevrayeva
Ing. Darya Nevrayeva
Diplomová práce
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
New trends in marketing communication of sport clubs
Anotace:
Tématem dané diplomové práce je Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů. Autorka tady bude zkoumat marketingovou komunikaci u týmů z Národní hokejové ligy (NHL), která působí na teritoriu severní Ameriky a Extraligy z České republiky. V této práce bylo zvoleno pět mužstev NHL a pět mužstev z české Extraligy a prostřednictvím kvalitativní obsahové analýzu bude zkoumán …víceAbstract:
The topic of this master's thesis is New Trends in Marketing Communications of Sports Clubs. The author will be doing a research of a marketing communication of hockey clubs from National Hockey League (NHL) in North America and Czech Extraliga. For the purpose of this paper there were selected 5 hockey club from each leagues and with the use of qualitative content analysis the author will be looking …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fl3ux/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Společenská zodpovědnost firem a její vliv na image firmy FirstFarms A/S
Irena ŠKAŘUPOVÁ -
Vliv CSR a reputace firem na kupní záměr zákazníků v České Republice
Jana Dumková -
Společenská odpovědnost firem: Emisní zodpovědnost automobilek
Martin Mlázovský -
Společenská odpovědnost firem v České republice
Nina Plevová -
Společenská zodpovědnost firem v marketingu
Eva Karešová -
Společenská odpovědnost firem
Hana Pudilová -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková