Mgr. Matouš Márai

Diplomová práce

MMORPG v každodennosti z pohledu jeho uživatelů

MMORPG in Everyday life from the Perspective of its Users
Anotace:
Práce se zabývá způsoby užívání masivně hraných her na hrdiny v každodennosti z pohledu hráčů, na příkladu populárního světa World of Warcraft. Cílem je prozkoumat návyky při užívání syntetických světů a začlenění kyberprostoru do každodenního světa jeho uživatelů. Využita je metoda hloubkového rozhovoru, při čemž výzkumník přistupuje k určitému fenoménu v prostředí jeho užívání. Prozkoumání virtuálního …více
Abstract:
Thesis is focused on the possible ways of using massively multiplayer online role-playing games in everyday life, especially in case of the World of Warcraft, popular game environment. The goal is to explore synthetic worlds and their affiliation in the everyday life. The method of research is interview, the explorer approach the problem in environment of its usage. Exploring the virtual being in everyday …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Lukas Blinka, PhD.
  • Oponent: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika