Bc. Jana Kadavá

Diplomová práce

Persuasive Strategies in Iphone Advertisement

Persuasive Strategies in Iphone Advertisement
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá persvazivními strategiemi v audiovizuálních reklamách na iPhone v letech 2007 až 2017. Práce zkoumá využití znaků mluveného a psaného jazyka, aby zjistila, která z těchto variant v reklamách na smartphone převažuje. Práce se dále zabývá audiovizuálními prostředky a jejich efektem na diváky. Posledním záměrem práce je prozkoumat vývoj reklam a telefonu iPhone během těchto …více
Abstract:
This diploma thesis deals with persuasive strategies in audiovisual commercials promoting iPhone from 2007 to 2017. The thesis examines the employment of features of spoken and written language in order to find out which of these varieties prevail in advertising of smartphones. The thesis further analyses audiovisual properties and their effect on the audience. Lastly, the thesis will investigate the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 2. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Jitka Vlčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura

Práce na příbuzné téma

Všechny práce