Úměrnosti, e-learningová podpora pro žáky se sluchovým postižením – Bc. Veronika Teclová
Bc. Veronika Teclová
Bachelor's thesis
Úměrnosti, e-learningová podpora pro žáky se sluchovým postižením
Proportionality, e-learning support for pupils with hearing impearment
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá výukou úměrností pro žáky se sluchovým postižením. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou nejdříve vysvětleny obecné zásady vzdělávání žáků se sluchovým postižením. Hlavním cílem je vysvětlení příčin a důsledků omezených schopností sluchově postižených žáků při řešení matematických úloh, především těch slovních a navržení možných řešení pro …viacAbstract:
Bacheleor assignment deals with proportion for the teaching the pupils with the hearing impairment It is divided into a theoretical and a practical part. In the theoretical part are first explained the general principles of the education of the pupils with a hearing impairment. The main objective is the explanation of the causes and consequences of limited abilities the hearing impaired the pupils …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ugn0u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedúci: RNDr. Jiří Pecl, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Růžena Blažková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Lower Secondary School Teacher Training in Mathematics
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost žáků se sluchovým postižením se studiem na střední škole
Jana Stadlerová -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ -
Současný stav vzdělávání žáků se sluchovým postižením ve speciálních školách v České republice se zaměřením na používané komunikační systémy
Irena Mrůzková -
Zdravý životní styl a žáci se sluchovým postižením na střední škole
Petra Gluchová -
Zkušenosti studentů se sluchovým postižením s rezidenčními službami
Adam Sladký -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Učíme se žít – prevence zátěže a stresu u žáků se sluchovým postižením na základě autentických modelových situací
Marie Mištová -
Výuka matematiky u žáků se sluchovým postižením na 2. stupni základních škol
Petra Hedlová