Online marketingová komunikace politických stran v České republice – Lukáš Rychlík
Lukáš Rychlík
Diplomová práce
Online marketingová komunikace politických stran v České republice
Online Marketing Communication of Political Parties in the Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá charakteristikou politické online komunikace, charakteristikou významných sociálních sítí a komparací internetové komunikace českých politických stran. Metody užité v této práci jsou pozorování, vlastní analýza, komparace a vyhodnocení vlastních výzkumů. Práce si klade za cíl popsat specifika politické komunikace, zhodnotit podle subjektivně stanovených kritérií jednotlivé …víceAbstract:
This master's thesis deals with the characteristics of online political communication, characteristics of major social networking sites and Internet communication comparisons Czech political parties. The methods used in this work are observation, self-analysis, comparison and evaluation of own research. The thesis aims to describe the specifics of political communication, subjectively evaluated according …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35069
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 2. 2013
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35069
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Perception of national identity by political parties and its development in the context of European political space in the Czech Republic, Poland, and Slovakia between 2004 and 2013
Michal Vít -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Financing Political Parties in Germany – the Case of Political Foundations
Sebastian Paul -
An Analysis of the Approach to and Influence of Major British Political Parties on the British Referendum on Whether or Not to Leave the European Union
David Chvála -
Political Parties and the Democratization Process in Cameroon
Desmond Nsalar Nchanji -
Professionalization of political parties' communication in the Czech Republic
Barbora Petrová -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev