Analýza marketingové komunikace značky BMW v České republice – Alice Tichá
Alice Tichá
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace značky BMW v České republice
An analysis of marketing communication for BMW in the Czech Republic
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je podrobná analýza marketingové komunikace společnosti BMW na území České republiky. Teoretická část práce zahrnuje analýzy marketingového prostředí, marketingového mixu a věnuje se marketingovým strategiím s konkrétním příkladem BCG matice. Praktická část zahrnuje konkrétní informace o společnosti BMW, z hlediska vývoje a postavení na trhu. Dále pak analýzu konkurence, marketingového …víceAbstract:
The aim of my thesis is a detailed analysis of marketing communication for BMW in the Czech Republic. The theoretical part includes analysis of the marketing environment, marketing mix and focuses on marketing strategies with a specific example of BCG matrix. The practical part includes specific information about the BMW in terms of development and market position. Furthermore, the competitor analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58301
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2014
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Pavel Baštář
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58301
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová