Alice Tichá

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace značky BMW v České republice

An analysis of marketing communication for BMW in the Czech Republic
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je podrobná analýza marketingové komunikace společnosti BMW na území České republiky. Teoretická část práce zahrnuje analýzy marketingového prostředí, marketingového mixu a věnuje se marketingovým strategiím s konkrétním příkladem BCG matice. Praktická část zahrnuje konkrétní informace o společnosti BMW, z hlediska vývoje a postavení na trhu. Dále pak analýzu konkurence, marketingového …více
Abstract:
The aim of my thesis is a detailed analysis of marketing communication for BMW in the Czech Republic. The theoretical part includes analysis of the marketing environment, marketing mix and focuses on marketing strategies with a specific example of BCG matrix. The practical part includes specific information about the BMW in terms of development and market position. Furthermore, the competitor analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2014
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Pavel Baštář

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/58301