A Relevance-Theoretic Perspective on the Ideology of Christian Advertisement – Bc. Milada Burianová
Bc. Milada Burianová
Diplomová práce
A Relevance-Theoretic Perspective on the Ideology of Christian Advertisement
A Relevance-Theoretic Perspective on the Ideology of Christian Advertisement
Anotace:
Moje diplomová práce se zabývá jazykem reklamy kostelů a duchovních služeb. Jazyk těchto reklam je chápán jako ideologicky zabarvený. Zkoumání jeho používání a významů může tedy vézt k odhalení ideologicky podmíněných konceptů jazyka křesťanské reklamy. K reklamám je přistoupeno z hlediska pragmatické teorie Relevance, která chápe komunikaci jako proces inference významu z kontextu. Teorie Relevance …víceAbstract:
The thesis discusses the language of Christian advertising published in the Church and Christian Business Guide in the Unated States. As the readership of The Church and Christian Business Guide consists of people who already are believers, the advertiser and the reader share the already implicit common ground of their religion and are thus able to communicate together in terms of its ideological assumptions …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/okcgf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Jitka Vlčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Political-economic ideology of the European Union. Will there be a change?
Ondrej Križko -
Origins of the Neoliberal Ideology
Jan Zajíček -
The Autonomy of the Symbolic: Cognitive Approaches to Ideology and the Unconscious
Kivanç GÖRDÜ -
Development of Party Ideology: Analysing the evolution of the Czech Pirate Party program.
Jorge Eugene Sulwey -
Victorian and Domestic Ideology in Maria S. Cummins’s The Lamplighter, Henry James’s Daisy Miller and Edith Wharton’s The House of Mirth
Katarína Hvojníková -
Language of the New Testament Theological Texts: Ideology through Language
Marcela Zedníčková -
Ideology versus Compromise in the European Parliament
Vladimíra Briestenská -
Ideology in Obama's Prague Speech in the Mirror of Discourse Analysis
Jana Langrová