Bc. Milada Burianová

Master's thesis

A Relevance-Theoretic Perspective on the Ideology of Christian Advertisement

A Relevance-Theoretic Perspective on the Ideology of Christian Advertisement
Anotácia:
Moje diplomová práce se zabývá jazykem reklamy kostelů a duchovních služeb. Jazyk těchto reklam je chápán jako ideologicky zabarvený. Zkoumání jeho používání a významů může tedy vézt k odhalení ideologicky podmíněných konceptů jazyka křesťanské reklamy. K reklamám je přistoupeno z hlediska pragmatické teorie Relevance, která chápe komunikaci jako proces inference významu z kontextu. Teorie Relevance …viac
Abstract:
The thesis discusses the language of Christian advertising published in the Church and Christian Business Guide in the Unated States. As the readership of The Church and Christian Business Guide consists of people who already are believers, the advertiser and the reader share the already implicit common ground of their religion and are thus able to communicate together in terms of its ideological assumptions …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedúci: PhDr. Jitka Vlčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta