Eduard Štorch a jeho vztah k sociální pedagogice – Jaroslav HÁJEK
Jaroslav HÁJEK
Bakalářská práce
Eduard Štorch a jeho vztah k sociální pedagogice
Eduard Štorch and his relation to social pedagogy
Anotace:
S odstupem času lze z určitostí říci, že Československo v první polovině 20. století bylo jednou z předních zemí na světe, pokud jde o rozvoj experimentálního školství. Experimentální školství se mohlo rozvíjen díky rozsáhlé reformě pedagogiky na jeho území. Jedním z mnoha pedagogů, kteří se na reformě školství podíleli, a to nejen pokusy s experimentálním školstvím, byl Eduard Štorch. Cílem práce …víceAbstract:
Looking into the past it is possible to say without doubt that Czechoslovakia, in the first half of the 20th century, was a leading country in the world regarding the experimental school system development. Thanks to large educational reforms adopted at that time the experimental school system was being improved and developed. Eduard Štorch was one of many pedagogues who participated in the educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HÁJEK, Jaroslav. Eduard Štorch a jeho vztah k sociální pedagogice. Brno, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Česká duchovní hudba na přelomu 21. století
Petra Pokorná -
Změny ve vzdělávání všeobecných sester na přelomu 20. století
Michaela Kadlecová -
Efektivita dramatické výchovy z pohledu absolventa oboru Sociální pedagogika a volný čas využívajícího metody dramatické výchovy
Eliška Smrčková -
Předčasné odchody ze studijního oboru Sociální pedagogika a poradenství na úrovni bakalářského stupně studia
Michaela Orságová -
Uplatnění absolventů oboru Sociální pedagogika a oborů příbuzných se sociální pedagogikou na Univerzitě Palackého v Olomouci na trhu práce
Martina ŠTIKOVÁ -
Lesní pedagogika
Jiří Čech -
Informální učení studentů oboru sociální pedagogika
Šárka Chlupová -
Bariéry v dalším vzdělávání studentů oboru Sociální pedagogika
Daniela Bagarová