Marketingová strategie podniku Kino Kavárna – Bc. Kateřina Rejdáková
Bc. Kateřina Rejdáková
Diplomová práce
Marketingová strategie podniku Kino Kavárna
Marketing strategy of company Kino Kavárna
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá navržením marketingové strategie pro Kino Kavárnu v Blansku. V teoretické části jsou rozebrány klíčové aspekty marketingu služeb, analýzy mikro a makroprostředí, metody marketingového výzkumu a marketingové strategie. Praktická část aplikuje tyto teoretické poznatky v podnikovém prostředí, kde je provedena situační analýza, primární výzkumy (pozorování, dotazníkové šetření …víceAbstract:
This thesis addresses the design of a marketing strategy for Cinema Café in Blansko. The theoretical section discusses key aspects of service marketing, analyses of micro and macro environments, marketing research methods, and marketing strategies. The practical section applies these theoretical insights in a business setting, where a situational analysis is performed, primary research is conducted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
- Oponent: Petr Novák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
A Marketing Strategy for TERMO SERVIS spol. s r.o.
Tereza Špačková -
Návrh marketingové strategie pro ENERG-SERVIS, a.s.
Aleš Chrastina -
Marketing strategy of Nike
Mariam Ismailova -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková