Čtení a poslech ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ – Barbora ŠUPÍKOVÁ
Barbora ŠUPÍKOVÁ
Master's thesis
Čtení a poslech ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Reading and Listening in English Language Teaching at Lower Secondary School
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jakým způsobem probíhá čtení a poslech v hodinách anglického jazyka na 2. stupni základních škol. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část vymezuje základní pojmy a východiska pro část empirickou. Těmito pojmy jsou receptivní řečové dovednosti, čtení a poslech, jejich druhy, druhy cvičení v jednotlivých fázích výuky a praktické tipy …moreAbstract:
The aim of this Master thesis is to investigate the process of reading and listening in English language teaching at lower secondary schools. The thesis is divided into a theoretical part and an empirical part. The theoretical part defines basic concepts and provides a framework for the empirical section. These concepts include receptive communication skills, reading and listening, their types, types …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Slavomíra Klimszová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠUPÍKOVÁ, Barbora. Čtení a poslech ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / Czech Language - English Language
Theses on a related topic
-
Receptivní dovednosti a techniky jejich rozvoje v učebnicích angličtiny na úrovni A1.
Monika Nehasilová -
Receptivní řečové dovednosti v českých učebnicích ruského jazyka
Radka BULAVOVÁ -
Strategie učení žáků se SVP ve starším školním věku
Tereza HOLÍKOVÁ -
Motivační faktory k organizované pohybové aktivitě u dětí ve městě a na vesnici ve starším školním věku
Aneta FILÍPKOVÁ -
Psychosociální aspekty cestování dětí ve starším školním věku do školy a ze školy
Monika HOLUŠOVÁ -
Rozvoj hudebnosti žáků mladšího školního věku s využitím hry na zobcovou sopránovou flétnu
Klára Běhanová -
Specifika hudebněvýchovného vzdělávání v předškolním a mladším školním věku
Marie Vichrová -
Rozvoj komunikačních schopností u žáků se sluchovým postižením v mladším školním věku.
Mariana Janďourková