Barbora ŠUPÍKOVÁ

Master's thesis

Čtení a poslech ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ

Reading and Listening in English Language Teaching at Lower Secondary School
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jakým způsobem probíhá čtení a poslech v hodinách anglického jazyka na 2. stupni základních škol. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část vymezuje základní pojmy a východiska pro část empirickou. Těmito pojmy jsou receptivní řečové dovednosti, čtení a poslech, jejich druhy, druhy cvičení v jednotlivých fázích výuky a praktické tipy …more
Abstract:
The aim of this Master thesis is to investigate the process of reading and listening in English language teaching at lower secondary schools. The thesis is divided into a theoretical part and an empirical part. The theoretical part defines basic concepts and provides a framework for the empirical section. These concepts include receptive communication skills, reading and listening, their types, types …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Slavomíra Klimszová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠUPÍKOVÁ, Barbora. Čtení a poslech ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta