Virtuální obraz zákaznické spokojenosti s českými telefonními operátory na sociálních sítích – Anton Savin
Anton Savin
Bachelor's thesis
Virtuální obraz zákaznické spokojenosti s českými telefonními operátory na sociálních sítích
Virtual image of customer satisfaction with Czech telephone operators on social networks
Abstract:
Práce se zabývá mobilní komunikací v České republice. Seznamuje čtenáře s operátory na českém trhu, především s klasickými, ale částečně i s operátory virtuálními. Analyzuje se jak současná situace na trhu mobilních operátorů, tak i současná spokojenost zákazníků s těmito operátory. Analýza je provedena pomocí nástrojů pro monitorování a analýzy dat ze sociální sítě Facebook- Elasticsearch a Kibana …moreAbstract:
The thesis deals with the mobile communication in the Czech Republic. It introduces its reader to operators on the Czech market, especially to classic but also to virtual ones. Both current situation on the mobile operators market and current costumers satisfaction with those operators are analyzed by monitoring and analyzing Facebook data software- Elasticsearch and Kibana. Based on the data analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72552
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2018
- Supervisor: Vilém Sklenák
- Reader: Ivan Jelínek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SAVIN, Anton. \textit{Virtuální obraz zákaznické spokojenosti s~českými telefonními operátory na sociálních sítích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/cn7c87/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72552
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Mobile Telephony and Internet in Afghanistan: Issues of Network Coverage and Quality of Service
Mohammad Asif -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová