Virtuální obraz zákaznické spokojenosti s českými telefonními operátory na sociálních sítích – Anton Savin
Anton Savin
Bakalářská práce
Virtuální obraz zákaznické spokojenosti s českými telefonními operátory na sociálních sítích
Virtual image of customer satisfaction with Czech telephone operators on social networks
Anotace:
Práce se zabývá mobilní komunikací v České republice. Seznamuje čtenáře s operátory na českém trhu, především s klasickými, ale částečně i s operátory virtuálními. Analyzuje se jak současná situace na trhu mobilních operátorů, tak i současná spokojenost zákazníků s těmito operátory. Analýza je provedena pomocí nástrojů pro monitorování a analýzy dat ze sociální sítě Facebook- Elasticsearch a Kibana …víceAbstract:
The thesis deals with the mobile communication in the Czech Republic. It introduces its reader to operators on the Czech market, especially to classic but also to virtual ones. Both current situation on the mobile operators market and current costumers satisfaction with those operators are analyzed by monitoring and analyzing Facebook data software- Elasticsearch and Kibana. Based on the data analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72552
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: Vilém Sklenák
- Oponent: Ivan Jelínek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72552
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Mobile Telephony and Internet in Afghanistan: Issues of Network Coverage and Quality of Service
Mohammad Asif -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová