Bc. Tomáš LANGER

Bakalářská práce

Měření efektivity vybraného POP prostředku v místě prodeje

POP efficiency research of choosed POP tools at Point of Purschase
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na POP nástroje. Především pak na výzkum efektivity POP. Cílem je zjistit účinek POP prostředku s integrovaným digitálním médiem v prodejním místě. Bude se jednat o konkrétní produkt sloužící k podpoře prodeje brýlí firmy Rodenstock. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán obor in-store marketing a jeho postavení v komunikačním …více
Abstract:
This bachelor work is focused on the POP tools, whereas the special heed is paid to the POP efficiency research. The main goal is to find out, at the point of purchase, the effectiveness of the POP tool with an integrated digital medium. This product is serving the sales promotions of the eye-glasses produced by the company Rodenstock.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10667

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Pavla Kotyzová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LANGER, Tomáš. Měření efektivity vybraného POP prostředku v místě prodeje. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.