Martina NEČASOVÁ

Bachelor's thesis

Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Jihočeského kraje

Visitor satisfaction and its role in destination marketing of tourism in South Bohemia
Abstract:
Práce je zaměřená na spokojenost návštěvníků ve vybrané turistické oblasti Šumavsko v Jihočeském kraji. Práce je rozdělena na tři části. První část je teoretická, ve které jsou definovány základní pojmy z marketingu a managementu destinace cestovního ruchu. V druhé části je popsána metoda sběru a vyhodnocení dat. Poslední část je věnovaná zpracování dat z dotazníkového šetření, nabídce služeb v tomto …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the visitor satisfaction in the selected tourist region Šumavsko in South Bohemia. Bachelor thesis is separated in three parts. First part is teoretic, where the main terms from marketing and management destination of tourism are defined. In the second part is included method of collection and data evaluation. The last part is based on data processing, from the questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NEČASOVÁ, Martina. Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Jihočeského kraje. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management