Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Jihočeského kraje – Martina NEČASOVÁ
Martina NEČASOVÁ
Bachelor's thesis
Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Jihočeského kraje
Visitor satisfaction and its role in destination marketing of tourism in South Bohemia
Abstract:
Práce je zaměřená na spokojenost návštěvníků ve vybrané turistické oblasti Šumavsko v Jihočeském kraji. Práce je rozdělena na tři části. První část je teoretická, ve které jsou definovány základní pojmy z marketingu a managementu destinace cestovního ruchu. V druhé části je popsána metoda sběru a vyhodnocení dat. Poslední část je věnovaná zpracování dat z dotazníkového šetření, nabídce služeb v tomto …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the visitor satisfaction in the selected tourist region Šumavsko in South Bohemia. Bachelor thesis is separated in three parts. First part is teoretic, where the main terms from marketing and management destination of tourism are defined. In the second part is included method of collection and data evaluation. The last part is based on data processing, from the questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEČASOVÁ, Martina. \textit{Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Jihočeského kraje}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/cnm62z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEČASOVÁ, Martina. Spokojenost návštěvníků a její role v marketingu destinace cestovního ruchu Jihočeského kraje. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing a management v esportu
Petr Tomek -
Smyslový marketing a brand management
Martin Graupner -
Marketing a management měst a obcí
Michaela Panenková -
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
Ondřej Karlovský -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Marketing a management taneční školy - skupiny
Kateřina Valentová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu