Ekonomická globalizace a její vliv na malé a střední podniky – Pavel Vraník
Pavel Vraník
Bachelor's thesis
Ekonomická globalizace a její vliv na malé a střední podniky
Abstract:
Tato práce se věnuje dopadům globalizace na malé a střední podniky, zejména v personální a obchodní oblasti. Vedlejšími tématy je definice globalizace, problematika malých a středních podniků a specifika řízení lidských zdrojů v malých a středních podnicích. Cílem práce je zhodnocení dopadů globalizace na konkrétní malý podnik a také zhodnocení personálních činností tohoto podniku.Abstract:
This work aims at impacts of Globalisation on small and medium enterprises, especially in personal and business area. Secondary topics are definiton of Globalisation, small and medium enterprises problematics and human resources management specifics in small and medium enterprises. Objective of this work is to assess impacts of Globalisation on concrete small enterprise and also assessment of personal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/co0zg1/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2018
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VRANÍK, Pavel. \textit{Ekonomická globalizace a její vliv na malé a střední podniky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Available from: https://theses.cz/id/co0zg1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík