Ekonomická globalizace a její vliv na malé a střední podniky – Pavel Vraník
Pavel Vraník
Bachelor's thesis
Ekonomická globalizace a její vliv na malé a střední podniky
Anotácia:
Tato práce se věnuje dopadům globalizace na malé a střední podniky, zejména v personální a obchodní oblasti. Vedlejšími tématy je definice globalizace, problematika malých a středních podniků a specifika řízení lidských zdrojů v malých a středních podnicích. Cílem práce je zhodnocení dopadů globalizace na konkrétní malý podnik a také zhodnocení personálních činností tohoto podniku.Abstract:
This work aims at impacts of Globalisation on small and medium enterprises, especially in personal and business area. Secondary topics are definiton of Globalisation, small and medium enterprises problematics and human resources management specifics in small and medium enterprises. Objective of this work is to assess impacts of Globalisation on concrete small enterprise and also assessment of personal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/co0zg1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VRANÍK, Pavel. \textit{Ekonomická globalizace a její vliv na malé a střední podniky}. Online. Bakalárska práca. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/co0zg1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík