ENGLISH LANGUAGE TEACHING TO MENTALLY IMPAIRED STUDENTS IN CZECH PRACTICAL SCHOOLS FOR CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS – Tomáš WALOSZEK
Tomáš WALOSZEK
Bachelor's thesis
ENGLISH LANGUAGE TEACHING TO MENTALLY IMPAIRED STUDENTS IN CZECH PRACTICAL SCHOOLS FOR CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS
Teaching of English language to mentally impaired children in Czech schools for children with special needs
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issues of English language teaching to students with mental disability attending practical twoyears schools. The theoretical part defines special pedagogy, mental retardation and related specifics in behavior, thinking, and communication. Furthermore, the principles of teaching English as a foreign language and the education at the practical two-year school are described …viacAbstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou výuky anglického jazyka u žáků s mentálním postižením, jež navštěvující praktické školy dvouleté. Teoretická část popisuje speciální pedagogiku, mentální retardaci a s ní spojená specifika v chování, myšlení, a v komunikaci. Dále jsou zde popsány principy výuky anglického jazyka, jakožto cizího jazyka a popsána edukace na střední škole praktické dvouleté. Praktická …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: DR HAB Konrad Szcześniak
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WALOSZEK, Tomáš. \textit{ENGLISH LANGUAGE TEACHING TO MENTALLY IMPAIRED STUDENTS IN CZECH PRACTICAL SCHOOLS FOR CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/co5tjy/.
Jak správně citovat práci
WALOSZEK, Tomáš. ENGLISH LANGUAGE TEACHING TO MENTALLY IMPAIRED STUDENTS IN CZECH PRACTICAL SCHOOLS FOR CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / SPP-AJ
Práce na příbuzné téma
-
Návrh revize rámcového vzdělávacího programu pro obor vzdělání Praktická škola jednoletá a Praktická škola dvouletá
Michaela GEDEONOVÁ -
Praktická činnost žáků se zdravotním tělesným postižením na SŠ
Alfred Veik -
PRAKTICKÁ VÝUKA U ŽÁKŮ PRAKTICKÝCH ŠKOL V KONTEXTU VÝCHOVY K PRÁCI A ZAMĚSTNANOSTI
Daniela MAŠTALÍŘOVÁ -
Pracovní listy jako textová učební pomůcka pro Praktická cvičení v praktické škole dvouleté
Marie ZBRANKOVÁ -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Role mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka
Dan KONEČNÝ -
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva