Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele – Klára Hrabčáková
Klára Hrabčáková
Bakalářská práce
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
The Effect of Advertising Slogan on the Consumer Buying Decision Process
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na působení reklamního sloganu na nákupní a rozhodovací proces spotřebitele a psychické procesy spotřebitele. Zároveň je zde zmíněn vliv tzv. efektu dezinformace. V teoretické části práce je nejprve popsána reklama, poté jsou zmíněny psychické procesy spotřebitele a psychologie reklamy, kde je především charakterizován efekt dezinformace. V poslední kapitole jsou popsána …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on advertising slogan and its influence on shopping, consumer decision-making process and consumer psychological processes. At the same time, the influence of the so-called effect of misinformation is mentioned. In the theoretical part of the thesis, advertising is described first, then the section focuses on psychological processes of the consumer and psychology of advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/stoey/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná