Komunikace žáků v rané výuce německého jazyka - doplňkový materiál k učebnici Start mit Max – Mgr. Zuzana Křížová
Mgr. Zuzana Křížová
Master's thesis
Komunikace žáků v rané výuce německého jazyka - doplňkový materiál k učebnici Start mit Max
The communication of the students of early teaching of german language - additional materials to the Start mit Max textbook
Abstract:
Diplomová práce:„Komunikace žáků v rané výuce německého jazyka“ pojednává o metodice výuky německého jazyka obecně, popisuje psychologické aspekty, zásady, cíle, principy a metody cizojazyčného vyučování. Zaměřuje se také na osvojování cizího jazyka u žáků mladšího školního věku a na komunikaci žáků ve výuce německého jazyka. Cílem praktické části bylo utvořit doplňkový materiál k učebnici německého …moreAbstract:
The Diploma Thesis: „The communication of the students of early teaching of german language“ dissert on a methology of the education of language generally, describe the psychological aspects, principles, purposes and methods of the language education and it focuses on the education of students of early teaching and on the communication of the students of german language.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sqf77/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2008
- Supervisor: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŘÍŽOVÁ, Zuzana. \textit{Komunikace žáků v rané výuce německého jazyka - doplňkový materiál k učebnici Start mit Max}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2008. Available from: https://theses.cz/id/coedpm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Screens Between Us: Erosion of Privacy, Identity and Communication in Fahrenheit 451 and The Circle
Štěpánka Nárovcová -
La mobilité et la coopération internationales comme un outil pour développer la compétence interculturelle de communication dans les écoles
Zdeněk Lengál -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová