Komunikace žáků v rané výuce německého jazyka - doplňkový materiál k učebnici Start mit Max – Mgr. Zuzana Křížová
Mgr. Zuzana Křížová
Diplomová práce
Komunikace žáků v rané výuce německého jazyka - doplňkový materiál k učebnici Start mit Max
The communication of the students of early teaching of german language - additional materials to the Start mit Max textbook
Anotace:
Diplomová práce:„Komunikace žáků v rané výuce německého jazyka“ pojednává o metodice výuky německého jazyka obecně, popisuje psychologické aspekty, zásady, cíle, principy a metody cizojazyčného vyučování. Zaměřuje se také na osvojování cizího jazyka u žáků mladšího školního věku a na komunikaci žáků ve výuce německého jazyka. Cílem praktické části bylo utvořit doplňkový materiál k učebnici německého …víceAbstract:
The Diploma Thesis: „The communication of the students of early teaching of german language“ dissert on a methology of the education of language generally, describe the psychological aspects, principles, purposes and methods of the language education and it focuses on the education of students of early teaching and on the communication of the students of german language.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sqf77/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Screens Between Us: Erosion of Privacy, Identity and Communication in Fahrenheit 451 and The Circle
Štěpánka Nárovcová -
La mobilité et la coopération internationales comme un outil pour développer la compétence interculturelle de communication dans les écoles
Zdeněk Lengál -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová