Bc. Tomáš Půlpán

Bakalářská práce

Marketing ve sportu

Marketing in sport
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingu ve sportu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, které se zabývají marketingem ve sportu. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingového mixu vybraného sportovního klubu. Cílem bakalářské práce je analyzovat současný marketingový mix a jeho dílčí nástroje u zvoleného sportovního klubu …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on marketing in sport. The thesis is divided into two parts, namely theoretical and practical part. Theoretical part explains the main definitions, which focus on marketing in sports. Practical part is focused on analysis of marketing mix and its individual instruments in chosen sports club. Further point is to suggest an improvement leading to making the marketing mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní