Bc. Tomáš Půlpán
Bakalářská práce
Marketing ve sportu
Marketing in sport
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingu ve sportu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, které se zabývají marketingem ve sportu. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingového mixu vybraného sportovního klubu. Cílem bakalářské práce je analyzovat současný marketingový mix a jeho dílčí nástroje u zvoleného sportovního klubu …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on marketing in sport. The thesis is divided into two parts, namely theoretical and practical part. Theoretical part explains the main definitions, which focus on marketing in sports. Practical part is focused on analysis of marketing mix and its individual instruments in chosen sports club. Further point is to suggest an improvement leading to making the marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iioo8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza současného stavu Golf & Country Club Svobodné Hamry
Michal RYCHLÝ -
Marketing sportu - golf
Martin Peterka -
Návrh koncepce strategického rozvoje Golf Club Prostějov
Jakub ŠVANDERA -
Historie a management Golf & Country Clubu Svobodné Hamry
Lukáš Stehlík -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová