Bc. Tomáš Půlpán

Bachelor's thesis

Marketing ve sportu

Marketing in sport
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingu ve sportu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, které se zabývají marketingem ve sportu. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingového mixu vybraného sportovního klubu. Cílem bakalářské práce je analyzovat současný marketingový mix a jeho dílčí nástroje u zvoleného sportovního klubu …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on marketing in sport. The thesis is divided into two parts, namely theoretical and practical part. Theoretical part explains the main definitions, which focus on marketing in sports. Practical part is focused on analysis of marketing mix and its individual instruments in chosen sports club. Further point is to suggest an improvement leading to making the marketing mix …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2021
  • Supervisor: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní