Mystery shopping u mobilních operátorů – Martina GAVLASOVÁ, DiS.
Martina GAVLASOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Mystery shopping u mobilních operátorů
Mystery shopping of mobile operators
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem ?Mystery shopping u mobilních operátorů?. Cílem bylo provést mystery shopping u třech hlavních mobilních operátorů, kterými jsou T-mobile, Telefonica O2 a Vodafone, poté vyhodnotit, porovnat údaje a na jejich základě navrhnout případná zlepšení. V první teoretické části je vysvětlený marketing služeb, vlastnosti služeb, jednotlivé nástroje marketingového mixu služeb …víceAbstract:
The thema of diploma thesis is ?Mystery shopping at mobile operators?. The main objective of the thesis was carry out mystery shopping at three main mobile operators, which are T-mobile, Telefonica O2 and Vodafone. Then evaluate, compare results and based on them make suggestions, how to possible improve performance towards customers. The first theoretical part explained marketing of services, attributes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Helena Kovalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GAVLASOVÁ, Martina. Mystery shopping u mobilních operátorů. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping
Richard Ramisch -
Mystery Shopping ve vybrané instituci
Anna Marková -
Mystery shopping u mobilních operátorů
Ivo Konzbul -
Možnosti a hranice metody mystery shopping - ve vybrané oblasti
Kateřina Rýparová -
Mystery Shopping v telekomunikačních službách
Stanislava SOBOTKOVÁ -
Mystery shopping společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Ondřej Žídek -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová