Pedagogika Marie Montessori jako podpora připravenosti na školní docházku. – Bc. Petr Šádek
Bc. Petr Šádek
Master's thesis
Pedagogika Marie Montessori jako podpora připravenosti na školní docházku.
Maria Montessori Pedagogy as a support for school readiness.
Abstract:
Tato práce je rozdělena na dvě části. Praktická část pojednává o historii Montessori pedagogiky, jejich principech a pojmech, charakterizuje vývoj dítěte v předškolním věku v domácím i školním prostředí. Další kapitola popisuje školní zralost dítěte a její význam pro vstup dítěte na základní školu. Výzkumný projekt pak popisuje předškolní přípravu dětí a jejich rodičů v rámci dvacetitýdenního kurzu …moreAbstract:
This study is divided into two parts. The practical part discusses the history of Montessori pedagogy, its principles and concepts, describes development of a child under schoolage in the home and school environment. The next chapter describes the child's school readiness and its importance for the child to enter elementary school. The research project describes the pre-school children and their parents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/brt0r/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2012
- Supervisor: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Reader: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Využívání principů Montessori v rodině u žáků z Montessori předškolních vzdělávacích zařízení
Marie Mikolášová -
Základní principy Montessori pedagogiky v současné montessori literatuře
Nelly BAGAROVÁ -
Principy Montessori pedagogiky v Montessori mateřské škole
Jana Šenkýřová -
Uplatňování principů Montessori pedagogiky na Montessori základních školách
Anna Holíková -
Profesní příprava pedagogů předškolního vzdělávání v oblasti divadelní výchovy
Ivana Klimešová -
Školní zralost a připravenost potenciálně nadaného dítěte
Pavlína Rašíková -
Vliv rodinného prostředí na školní zralost dětí
Hana Rösslová -
Školní zralost dětí s odkladem školní docházky dle typu předškolního vzdělávání.
Veronika NOVÁKOVÁ