Edukace žáků s mentálním postižením v období povinné školní docházky – Mgr. Barbora Budínová
Mgr. Barbora Budínová
Diplomová práce
Edukace žáků s mentálním postižením v období povinné školní docházky
Education of mentally disabled in the compulsory schooling domain
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na žáky s mentálním postižením v období povinné školní docházky. Zahrnuje historii intervence o tyto osoby, zabývá se příčinami vzniku mentálního postižení a speciálně pedagogickou diagnostikou. Nabízí možnost výchovy a vzdělávání jedinců se středně těžkým mentálním postižením, možnosti integrace a inkluze. Diplomová práce představuje učitele speciálního pedagoga a jeho …víceAbstract:
The dissertation is dealing with pupils during the school age. It contains history of the care of these pupils, dealing with sources of difficulties related to mental disorder and special educational diagnostics. It offers possibilities of the education of the people with mental disorder, outlines the possibilities of the integration and inclusion. The dissertation describes the teacher as the special …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u76n6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Logopedická intervence u žáků s mentálním postižením vzdělávaných v základní škole speciální
Hana Karpíšková -
Porovnání výuky dítěte se středně těžkým mentálním postižením v běžné a speciální třídě
Šárka Blatná -
Didaktické hry na ZŠ speciální pro žáky se středně těžkou mentální retardací
Zdeňka Pechačová -
Slovní zásoba u žáků s mentálním postižením na ZŠ speciální
Miriam Bajgarová -
Interaktivní pomůcky ve výuce žáků s mentálním postižením na základní škole speciální
Ivona Šedá -
Využití prvků muzikoterapie v edukačním procesu u žáků s mentálním postižením na základní škole speciální
Tereza Malárová -
Integrace dítěte se syndromem Prader-Willi v mateřské škole
Olga PETROVSKÁ