Bc. Pavla Holotová

Master's thesis

Analýza spotřebitelského věrnostního programu vybrané společnosti

The analysis of customers’ loyalty programme of the selected company
Abstract:
Tématem mé diplomové práce je posouzení a zhodnocení stěžejních věrnostních programů vybrané společnosti, jež provozovala za posledních 10 let. Na základě analýzy poskytnout relevantní doporučení pro úspěšnější provoz věrnostního programu. Teoretická část práce popisuje problematiku budování vztahu se zákazníkem, měření jeho spokojenosti a cesty, jak je možné usilovat o proměnu spokojeného zákazníka …more
Abstract:
Main topic of my thesis is to assess and evaluate key loyalty programs of the company, which have been used in the company in the last 10 years. Then, based on the analysis, provide a relevant recommendation for more successful usage of loyalty programs. The theoretical part of the thesis at first matters the building of relationship with the customer, measurement of his/her satisfaction and the opportunities …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 6. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 8. 2015
  • Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní