Anastasia Butakova

Bakalářská práce

Marketingová komunikace divize aktivní kosmetiky společnosti L'Oréal

Marketing communications of the active cosmetics division L'Oréal group
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace divize aktivní kosmetiky společnosti L'Oréal na příkladu vedoucích značek této divize Vichy a La Roche-Posay. Cílem je zhodnocení komunikačních aktivit a komunikačních účinků těchto značek. Teoretická část přibližuje pojmy komunikační mix, značka, kupní proces spotřebitele; praktická je věnována výzkumu trhu prostřednictvím metody dotazníkového …více
Abstract:
Bachelor's thesis deals with analysis of marketing communications active cosmetics division L'Oréal group at the example of Vichy and La Roche-Posay brands. The goal is to evaluate communication activities of these brands and its effects. In the theoretical section are defined such terms as communication mix, brand, consumer purchase decision process; the practical part is focused on the market analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57579