Postoje regionálních DMO ke kooperaci s CzechTourism – Bc. Ivana Sekaninová
Bc. Ivana Sekaninová
Master's thesis
Postoje regionálních DMO ke kooperaci s CzechTourism
Attitudes of regional DMOs to cooperation with CzechTourism
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje postojům regionálních DMO ke kooperaci s CzechTourism. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit názory regionálních a oblastních organizací destinačního managementu na kooperaci s CzechTourism. Identifikovat tento komplikovaný vztah a analyzovat jeho fungování. V souladu s literární rešerši byly zpracovány úvodní kapitoly, které se zabývají destinačním managementem a fungováním …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the attitudes of regional DMOs to cooperation with CzechTourism. The main aim of the diploma thesis is to find out the opinions of regional DMOs to the cooperation with CzechTourism. . Identify this complicated relationship and analyze its function. In accordance with the literary research, the introductory chapters dealing with the destination management and function …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bgqfw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2020
- Vedúci: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková -
Úloha organizace destinačního managementu na Vltavotýnsku
Barbora BERCZESOVÁ -
Analýza možností zakládání klastrů v turismu v ČR s komparací s činností organizace destinačního managementu
Vojtěch Procházka -
Vliv destinačního managementu na rozvoj cestovního ruchu ve vybraném kraji České republiky
Michaela Ottová