Ideální učitel očima žáků 1. stupně základní školy – Lenka NOVOTNÁ
Lenka NOVOTNÁ
Diplomová práce
Ideální učitel očima žáků 1. stupně základní školy
Perfect teacher in primary school student's eyes
Anotace:
V diplomové práci, která je tvořena teoretickou a praktickou částí, je předkládán obraz "ideálního" učitele z pohledu žáků třetích a pátých ročníků. Teoretická část se věnuje charakteristice osobnosti učitele, typologii učitelovy osobnosti, rolí současného učitele a také profesním kompetencím, které by měl učitel získávat a rozvíjet po celou dobu své profesní dráhy. Zmíněné jsou zde rovněž charakteristiky …víceAbstract:
The diploma thesis concetrates on the questions connected with the personality of the teacher particullary on the vision of an ideal teacher from the pupils point of view. The theoretical part describes the teacher as a personality, processes the typology of the teacher,his professional activities and the educational ways. The empiric part incorporates the results ofthe research in which the respondents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Václav Holeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVOTNÁ, Lenka. Ideální učitel očima žáků 1. stupně základní školy. Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Klíčové osobnostní vlastnosti dobrého učitele angličtiny z pohledu studentů vybrané střední školy
Linda SEHNALOVÁ -
Vnímání žádoucích a nežádoucích osobnostních vlastností lektora anglického jazyka
Veronika Hájková -
Vlastnosti úspěšného učitele
Jana PALEČKOVÁ -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová