Ing. Alena Samková

Bachelor's thesis

Marketing vzdělávacích institucí

Marketing of education institutions
Abstract:
Marketing v dnešní znalostní společnosti není důležitý jen pro komerční sektor, ale pro všechna odvětví. Marketing pomáhá i školským zařízením udržet se v povědomí okolí či kvalitně řídit svoji instituci. Téma mé bakalářské práce bylo „Marketing vzdělávacích institucí“ a mým úkolem bylo zjistit na mosteckém studijním středisku, zda se tato vzdělávací instituce řídí marketingovými postupy a procesy …more
Abstract:
In the current society, which is based on knowledge and information, not only is marketing important in the commercial sector, but it can also bring an advantage to every sector of the market. In this respect, marketing also helps to educational institutions to keep up public appearances (stay in public consciousness) or to lead the institution itself successfully. The topic of my bachelor’s thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jindřich Říha

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní