Hai Ho Le

Bachelor's thesis

Digital Advertising System

Digital Advertising System
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je návrh a vývoj digitálního reklamního systému. Kromě vytváření digitální reklamy systém také pomáhá uživatelům propagovat své produkty přímo na svých webových stránkách. Moje diplomová práce se skládá ze čtyř částí: první část se zabývá analýzou trhu v porovnání se současnými typy reklamy; další část popisuje současnou technologii pro vývoj webových aplikací; třetí část …viac
Abstract:
The theme of this bachelor thesis is to design and develop a digital advertising system. In addition to creating digital advertising, the system also helps users promote their products right on its website. My thesis consists of four parts: the first part is a market analysis, comparing to thecurrenttypesofadvertising; thenextpartdescribesnowadaystechnologyfordevelopingweb applications; the third part …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 8. 2019
  • Vedúci: Michal Radecký
  • Oponent: Jan Janoušek

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava