Konkurenceschopnost určitého druhu výrobku na trhu mléčných produktů – Veronika Hlavicová
Veronika Hlavicová
Bachelor's thesis
Konkurenceschopnost určitého druhu výrobku na trhu mléčných produktů
Competitiveness of Selected Kind of Products on the Market with Dairy Products
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je zhodnocení konkurenceschopnosti určitého druhu výrobku na trhu mléčných produktů. Jedná se konkrétně o Bílý jogurt z Valašska z Mlékárny Valašské Meziříčí a. s. V první části práce je představen podnik, jeho obecné charakteristiky a předmět podnikání. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů týkajících se malého a středního podnikání a konkurence. V následující …viacAbstract:
The subject of the bachelor thesis is evaluation of competitiveness of selected kind of product on a market with dairy products. It is concrete Bílý jogurt z Valašska from Mlékárna Valašské Meziříčí a. s. There is introducing of a company in the first part, its general features and subject of business. Theoretic part is focused on description of terminology about small businesses and competition. In …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135614
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedúci: Robert Sigmund
- Oponent: Jaroslav Vévoda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLAVICOVÁ, Veronika. \textit{Konkurenceschopnost určitého druhu výrobku na trhu mléčných produktů}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/cqt52k/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
A Competitiveness Analysis of Vasky trade s.r.o.
Zuzana Bojnanská -
A Competitiveness Analysis of PKS okna a.s.
Ludmila Rolinková -
A Competitiveness Analysis of Cykloservis Zlín
Daniela Sedláčková -
An Analysis of the Competitiveness of an Event Agency in the Zlín Region
Andrea Čožíková -
An Analysis of the Competitiveness of a Selected Czech Company
Gabriela Kopecká -
A Competitiveness Analysis of the Construction and Distribution Company Izolinvest, s. r. o., Focusing on Waterproofing Membranes
Lucie Zlámalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
David Bláha