Analýza trhu kategórie bylinných “bitter” alkoholických nápojov a vnímanie značky Becherovka Original na českom trhu – Martin Michelík
Martin Michelík
Master's thesis
Analýza trhu kategórie bylinných “bitter” alkoholických nápojov a vnímanie značky Becherovka Original na českom trhu
Analýza trhu kategorie bylinných "bitter" alkoholických nápojů a vnímání značky Becherovka Original na českém trhu
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat trh bylinných alkoholických nápojů a vyhodnotit vnímání značky Becherovka Original na českém trhu a navrhnout případná doporučení na zlepšení vnímání značky s důrazem na mladou generaci spotřebitelů. V práci je popsán teoretický základ pro pochopení spotřebního chování, nákupního rozhodovacího procesu, prvků, hodnoty a image značky. Ke splnění cíle byl vytvořen primární …moreAbstract:
The aim of the thesis is to analyse the bitter alcohol drinks market and to evaluate the brand image of the Becherovka Original on the Czech market and to suggest appropriate recommendations for improvements in perception of the brand amongst the younger generation of customers. The theoretical basis is defined to understand the terms as customer behavior, consumers buying process, brand elements, …moreAbstract:
Cieľom tejto práce je analyzovať trh bylinných alkoholických nápojov a vyhodnotiť vnímanie značky Becherovka Original na českom trhu a návrhnuť prípadné doporučenia na zlepšenie vnímania značky s dôrazom na mladú generáciu spotrebiteľov. V práci je popísaný teoretický základ na pochopenie spotrebného správania, nákupného rozhodovacieho procesu, prvkov, hodnoty a image značky. K splneniu cieľa bol vytvorený …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53176
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2017
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Daniela Kolouchová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MICHELÍK, Martin. \textit{Analýza trhu kategórie bylinných “bitter” alkoholických nápojov a~vnímanie značky Becherovka Original na českom trhu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2016. Available from: https://theses.cz/id/cqu68k/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53176
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Spotřební chování vybraného segmentu mládeže
Eva Šlezáková -
Vplyv stratifikačnej výrobkovej symboliky na spotrebné správanie
Michal Skala -
Spotrebné správanie na trhu s vybranými kozmetickými komoditami
Marcela Kántorová -
Vplyv adolescentov na spotrebiteľské správanie rodiny
Katarína Kočišová -
Spotrebné správanie na trhu s alkoholickými nápojmi
Alena Paríšková -
Vplyv covid-19 na spotrebiteľské správanie v rôznych demografických segmentoch
Roman Straňovský -
Green marketing a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Michal Gajdoš -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo