Martin Michelík

Diplomová práce

Analýza trhu kategórie bylinných “bitter” alkoholických nápojov a vnímanie značky Becherovka Original na českom trhu

Analýza trhu kategorie bylinných "bitter" alkoholických nápojů a vnímání značky Becherovka Original na českém trhu
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat trh bylinných alkoholických nápojů a vyhodnotit vnímání značky Becherovka Original na českém trhu a navrhnout případná doporučení na zlepšení vnímání značky s důrazem na mladou generaci spotřebitelů. V práci je popsán teoretický základ pro pochopení spotřebního chování, nákupního rozhodovacího procesu, prvků, hodnoty a image značky. Ke splnění cíle byl vytvořen primární …více
Abstract:
The aim of the thesis is to analyse the bitter alcohol drinks market and to evaluate the brand image of the Becherovka Original on the Czech market and to suggest appropriate recommendations for improvements in perception of the brand amongst the younger generation of customers. The theoretical basis is defined to understand the terms as customer behavior, consumers buying process, brand elements, …více
Abstract:
Cieľom tejto práce je analyzovať trh bylinných alkoholických nápojov a vyhodnotiť vnímanie značky Becherovka Original na českom trhu a návrhnuť prípadné doporučenia na zlepšenie vnímania značky s dôrazom na mladú generáciu spotrebiteľov. V práci je popísaný teoretický základ na pochopenie spotrebného správania, nákupného rozhodovacieho procesu, prvkov, hodnoty a image značky. K splneniu cieľa bol vytvorený …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53176