Analýza trhu kategórie bylinných “bitter” alkoholických nápojov a vnímanie značky Becherovka Original na českom trhu – Martin Michelík
Martin Michelík
Diplomová práce
Analýza trhu kategórie bylinných “bitter” alkoholických nápojov a vnímanie značky Becherovka Original na českom trhu
Analýza trhu kategorie bylinných "bitter" alkoholických nápojů a vnímání značky Becherovka Original na českém trhu
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat trh bylinných alkoholických nápojů a vyhodnotit vnímání značky Becherovka Original na českém trhu a navrhnout případná doporučení na zlepšení vnímání značky s důrazem na mladou generaci spotřebitelů. V práci je popsán teoretický základ pro pochopení spotřebního chování, nákupního rozhodovacího procesu, prvků, hodnoty a image značky. Ke splnění cíle byl vytvořen primární …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyse the bitter alcohol drinks market and to evaluate the brand image of the Becherovka Original on the Czech market and to suggest appropriate recommendations for improvements in perception of the brand amongst the younger generation of customers. The theoretical basis is defined to understand the terms as customer behavior, consumers buying process, brand elements, …víceAbstract:
Cieľom tejto práce je analyzovať trh bylinných alkoholických nápojov a vyhodnotiť vnímanie značky Becherovka Original na českom trhu a návrhnuť prípadné doporučenia na zlepšenie vnímania značky s dôrazom na mladú generáciu spotrebiteľov. V práci je popísaný teoretický základ na pochopenie spotrebného správania, nákupného rozhodovacieho procesu, prvkov, hodnoty a image značky. K splneniu cieľa bol vytvorený …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53176
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Daniela Kolouchová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MICHELÍK, Martin. \textit{Analýza trhu kategórie bylinných “bitter” alkoholických nápojov a~vnímanie značky Becherovka Original na českom trhu}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/cqu68k/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53176
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřební chování vybraného segmentu mládeže
Eva Šlezáková -
Vplyv stratifikačnej výrobkovej symboliky na spotrebné správanie
Michal Skala -
Spotrebné správanie na trhu s vybranými kozmetickými komoditami
Marcela Kántorová -
Vplyv adolescentov na spotrebiteľské správanie rodiny
Katarína Kočišová -
Spotrebné správanie na trhu s alkoholickými nápojmi
Alena Paríšková -
Vplyv covid-19 na spotrebiteľské správanie v rôznych demografických segmentoch
Roman Straňovský -
Green marketing a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Michal Gajdoš -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo