Stratégia rozvoja vybranej destinácie – Natália Bartková
Natália Bartková
Bakalářská práce
Stratégia rozvoja vybranej destinácie
Strategie rozvoje vybrané destinace
Anotace:
Práce se zaobírá možnostmi rozvoje destinace Lopušná dolina a hodnotí její současnou situaci. V teoretické části jsou popsány základní pojmy o cestovním ruchu, destinaci, partnerstvích destinaci, marketingu a managementu destinace a organizace cestovního ruchu na Slovensku. V analytické části je charakterizována destinace, její nabídka a organizace. Na základě dat z dotazníku jsou charakterizováni …víceAbstract:
The thesis deals with possibilities of development of the destination Lopušná do-lina and defines its current state. Theoretical part establishes basic terminology of tourism, destination, partnerships in destination, marketing and management of destination, and organisation of tourism in Slovakia. In analytical part, the destination is characterised with its supply and organisation. Destination’s …víceAbstract:
Práca sa zoberá možnosťami rozvoja destinácie Lopušná dolina a hodnotí je sú-časnú situáciu. V teoretickej časti sú popísané základné pojmy o cestovnom ruchu, destinácii, partnerstvách v destinácii, marketingu a manažmente destinácie a organizácie cestovného ruchu na Slovensku. V analytickej časti je charakterizovaná destinácia, jej ponuka a organizácia. Na základe dát z dotazníka sú charakterizovaní …víceKlíčová slova
Cestovní ruch Vysokohorský cestovní ruch Marketingová strategie cestovního ruchu Komunikační mix Propagace Lopušná dolina Destinační management Spolupráce Turistická oblast
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ida Rašovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko
Tereza Dušková -
Marketingová strategie turistického regionu Slánsko
Barbora Kučerová -
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Alena Šalounová -
Marketingová strategie cestovní agentury Sportcentrum
Eva Jakubcová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Marketingové strategie cestovního ruchu destinačních společností v Česku
Veronika ZVĚŘINOVÁ